Konkurs na stanowisko asystenta w Instytucie Spraw Publicznych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej

Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w Instytucie Spraw Publicznych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w dziedzinie nauk humanistycznych lub ekonomicznych, w dyscyplinie nauki o zarządzaniu.

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113, 116 ust. 2 pkt 4) ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce spełniające następujące wymogi kwalifikacyjne:

  • posiadają tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera albo równorzędny;
  • przygotowały wyróżniającą się pracę magisterską potwierdzoną opinią opiekuna naukowego lub rozprawę doktorską potwierdzoną wysoką oceną;
  • przedłożyły pozytywną opinię kierownika zakładu/katedry lub opiekuna naukowego o predyspozycjach do pracy nauczyciela akademickiego;
  • posiadają doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych i dorobek naukowy z ww. zakresu oraz zainteresowania zawodowe związane z zarządzaniem w sektorze publicznych.

Szczegóły ogłoszenia, informacja o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej oraz formularz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej znajdują się w załącznikach.

Opublikowano informację o wyniku konkursu.

Stanowisko: asystent
Jednostka: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Termin składania dokumentów: 21.01.2019
Data wytworzenia: 19.12.2018
Data publikacji: 20.12.2018
Osoba publikująca: Rafał Kiszka
Data ostatniej modyfikacji: 12.02.2019

Dziennik zmian dokumentu
Wersja Data modyfikacji Autor modyfikacji
1.1 12.02.2019 10:18 Rafał Kiszka aktualnie przeglądana
1.0 20.12.2018 09:12 Rafał Kiszka